10 Augusti

Var tog tiden vägen?
Önskar att jag hade en bra ursäkt för att jag inte bloggat. Men det har jag inte.
Jag har jobbat.
Som en dåre faktiskt.

När jag jobbar mycket, och intensivt så händer det ganska lätt att jag går in i mig själv helt och hållet.
Stänger alla andra ute och bortförklaringar som:
-jag orkar inte
-jag hinner inte
-jag kan inte
kommer ur munnen på mig som gift. Ärligt talat. INTE OKEJ.

SPelar ingen roll hur medveten jag är om detta fel jag gör.
Kan inte sluta.
Jag älskar att jobba. Det vet alla.
Det jag inte älskar är hur jag beter mig när jag jobbar mycket.
Det behöver inte ens vara stressigt på jobbet, jag ser ändå det osm en möjlighet att dra ihop mig.
Visst är det sjukt? totalskadat.

Borde ta tag i det där SNARAST.

                                           




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0