sunday.

Men allvarligt?
När har du tänkt berätta för mig?
Ska jag bara vänta ut det?
Jag tror jag gör så...
Du berättar det när du känner för det.
Bäst för dig att det blir SNART....!



Sen måste jag slänga in en diss!
Som ni kanske kommer ihåg (eller inte) Var jag och Frida nere på en tripp till Kristianstad
tidigt i våras.
Angående eventuellt övetagande av en Cefékedja -Grafitti café, hosthost- Vilket kontrakt vi skulle ha kammat hem BY THE WAY
hur som haver så var det ås att det blev ointressant för våran del.
NU har detta café slagit upp portarna i samma galleria där jag jobbar.
Och JÄVLAR så besviken jag är!
Vilken klåpare har tagit över detta? Vilka mongon är personalen?
Har fått en jäkligt dålig uppfattning om dem där nere. Och maten... vad fan gick fel?
Grafitti är kända för sin bakade potatis, som är sååååå god!!!
Men här?
Nääääääääää!
Inte stött på en enda person som är nöjd med varken servicen eller maten.
Så OM det mot all förmodan skulle vara någon som jobbar där, och läser detta.
Skärpning för fan! Ni pajjar deras goda rykte!!! :S


Okej. till nåt roligare..

Jag är ledig i 2 (!!!!!) dagar!
Det ska firas genom att starta dagen med en långpromenad runt strömmen.
Sen blir det att boka tvätt-tid och ge sig iväg till gymet.

wuhuuu!


PUSS



Kommentarer
Postat av: Maja

vad du är duktig! :)

2010-08-25 @ 13:47:57
URL: http://majaeinarsson.blogg.se/
Postat av: Maria svarar:

haha aahmen visst är jag.

Imorgon är det bara på´t igen ;P

2010-08-25 @ 21:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0