julfest på Hageby Centrum

Det var en redig julfest vill jag lova.
Hade sjukt trevligt. Hella och jag anlände till jobbet runt halv 8. Tog oss en öl o snacka skit med Maja och Vickan innan det var dags att gå till julbord :)
Väl där var det uppdukat på långbord och en jäkla massa mat. tomteluvor fick vi också :)


Visst är de söta mina små nissar!? :)




Självklart var de andra där med.
Shiva, Lg, kate och hennes man från Concrete Denim

 

 


         


Tomas Järvheden uppträdde med lite stand Up.
Lite arg på att detta är den bästa bilden jag fick av karln. :/




Vi gjorde Accent-tjejjerna sällskap vid bordet

      

       


När jag kom hem frånt 1 inatt blev jag helt plötsligt ganska kalsfull. Visst var man rund om fötterna innan jag tog lift med Maja och Christos hem. Men jisses... vardagsrummet snurrade.
inte alls kul.
Inte heller roligare att vakna imorse. Ville dö litegrann. Vin är inte min grej. Punkt.

Ledig idag dock. väääldigt skönt!
Så idag har jag fikat med Johanna och frida.
Sprungit på stan med johanna och varit smakråd till hennes nya glasögon
fikat med mamma
käkat middag här hemma med johanna
fikat hemma hos johanna.
var förbi och firade sandras födelsedag.

jepp.
Nu är äääääääääntligen människan gammal! moahahha

GRATTIS ÄLSKLINGSUNGE!




Så det var den dagen det.
Imorgon är det jobb som gäller igen.! full fart!



Puss o hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0