julklappar.

Lite av mina klappar.


ÄNTLIGEN är ghd-tången min. Älskade pappa!!! <3



   

   


Har jag sagt att grön e min favoritfärg? ;)
Tycker den är sjuuuukt häftig.


Nya fönsterlampor. OTROLIGT BRA!
Nu har jag lampor till BÅDA mina vardagsrumsfönster. haha



Älskar materialet.
Kalasbra. o redig fullträff av mammsen o mormor :)


KÖpte även julklappar till mig själv från jobbet.
ja, mamma vägra köpa nåt hon tyckte jag kunde köpa till mig själv varje dag :P



Kérastse är ett måste! ännu inte hittat ett grymmare schampo och balsam.
ärligt talat.
Schampoo för färgat/slingat
(alt. skadat) hår.
Balsam för torrt hår.

Inpackningen kör jag fortfarande på Revlonboll nr:600
eller RedKens Fresh Curls.
GOOD SHIT!!



VÄRLDENS BÄSTA TUPERINGSSKUM!
Har inte hittat nånting som håller volymen lika bra som denna!
Tupering på flaska heter det, o det är PRECIS vad det är!
Kan ta ett tag att få hajj på den, då den absolut INTE får vara på längderna, Då
blir det tråkigt. Men den är verkligen GRYM. Håller i flera dagar!
och det bästa? Håret ser inte ens fett ut!!! rekomenderas till alla volymsugna!




Presentkort på underkläder!
Bodyline is the shit! Har aldrig upplevt sån service.
Visst är det snordyrt, men där får man verkligen rätt grejjer.
All cred till tjejjorna på bodyline! snart kommer jag o inhandlar en massa
nytt kul :)


Sen fick vi en present från chefen med :)
SÅ himla gulligt!

 

Jag ska ha mina örhängen där :o)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0