jultidningar....

Idag var jag hemma hos mammsen o käka middag.
Mycket trevligt i allmänthet. Hjälpte människan att klippa klorna på katten där hemma
och lärda henne för hundrasjuttionelfte gången hur man skriver ett mail och bifogar bilder :P

Så fick jag det jag beställde av lillebror i jultidningarna.

filmer:



Alla säger att " UPP " ska vara så himla bra.
Skönt med lite nytt i hyllan :)


och en kalender:



Jag är mycket dålig på att planera och råkar väldigt ofta dubbelboka mig.
både pinsamt för mig och frustrerande för mina vänner.
Så nu tar vi tag i saken och ser till att skriva upp alltihopa i en stoooooor
kalender som sitter i köket...
eller nåt...
Och så hoppas vi på att en förbättring sker.

Förändring kommer ju inte av sig självt.
Man måste vara bestämd.
Och jag vill inte vara sån som dubbelbokar och inte kan bestämma saker.
Jag ska bättra mig :)


Visst är det både underbart och jobbigt att man SJÄLV är den enda som kan förändra mig.
Och det går ju bara om man verkligen vill och anstränger sig.! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0