nae, Det är verkligen galet !

min lillebror sålde jultidningar i år.
kul
Det som var mindre kul var att jag kryssa i o höll på för att stödja ungen. typiskt.
Nu när jag fick räkningen o inser att jag handlade av honom för över 500 spänn. Man är ju inte klok!
Nu när julklappar o grejjer ska köpas lite med.
skjut mig.

Meeeen. Ungen kom ju upp i bra siffror så en tv fick han. Inte illa pinkat det heller iofs...

Får se om jag lyckas övertala mammsen om nån form av avbetalning så hon kanske kan hjälpa mig.
Nu när timmarna dragits ner så är jag inte rik som ett troll direkt.
KOllat lägenheter , men det är inget asstort utbud heller. SÅ himla typiskt.

Det löser sig iallafall.
det gör oftast det.

Snart ere jobbtajm igen. full fart frammåt!
Sen efter jobbet blir det att umgås med Sandra. Hon åker ju imorgon så det är bäst att träffa människan en stund iallafall :)

Pussen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0