omladdning

idag fick jag nog.

jag ska sluta irritera mig på saker jag inte har möjlighet att förändra.
Jag ska sluta grubbla, jag kommer ingenstans med det ändå.
jag ska hoppa ur sängen varje morgon så att jag känner den där,
ärligt lyckliga känslan.
på riktigt.
Är så trött på att behöva anstränga mig och låtsas. Det äter ju fan upp mig innifrån.

Det är inte jag att låtsas.

Så nu är det bäst att göra det till verklighet istället.
Jag gillar inte den jag blir när läget ser ut såhär.
Jag är ledsen, lättstött och irriterad.
Jag är fan irriterad när jag går ur sängen på morgonen.
Imorse ville jag gråta en skvätt.

NO MORE !!

Imorgon hoppar jag ur sängen och slår på den här låten medans jag lagar gröt till frulle!






aa....
grabbar och tjejjer. Nu är det happy face som gäller.
Kan inte fatta var min krigarinstinkt har tagit vägen.
Har fan kämpat för mina resultat i 30 minusgrader och ändå haft humöret uppe.
Jag ska bli den Maria igen.

Start imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0