tralla la la laaaaa

Jaha. Då var utväxten fixad.
TACK JOHANNA!
vad skulle jag göra utan dig? =) Blev kalasbra.

har den senaste timmen suttit och letat lägenheter.
Är gaaanska dåligt med lägenheter just nu. :/ Vet i sjutton hur det här ska gå.
MÅSTE hitta en lägenhet i raketfart.
Har haft koll nu i snart 2 månader. VAR HÅLLER ALLA 2or HUS?? :S
Bor varenda jävel i 2or nu för tiden? För då undrar jag om man inte kan bygga ut de gamla ettorna med så
får alla plats att bo sen.?

en tanke bara.
Imorgon blir det jobb jobb jobb. O efter jobbet ska jag direkt till mammsen för att käka mat.
Mycket trevligt.
Sen ere jobb på fredag igen...
o på lördag är det fan i mig fullt upp med färgningar och klippningar.
o på söndag ere jobb igen,,,

hum... nae Sandra. Du kommer inte missa nåååånting här hemma.
inte från min sida iallafall.


Tjillevippen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0