Det var fan dildos överallt!

Herregudars vilken underbar dag jag har haft.
Första heeelt fria febersdagen på länge nu och då passar jag på att återanpassa mig till samhället.
Först skuttade jag ur sängen och tvättade och städade. Pallade inte storstäda.. men ändå :P
Sen åkte jag hem till Johanna där hon och Louise väntade som tusan på att kunna sätta på kaffet.
Vilken tur att jag kom så vi kunde fika lite ;D
Seeeeen mina vänner. Ska ni veta vad Johanna kom  med.
Låt oss kalla den GodisLådan
HAHAHAHAHAHA
För er som inte vet så är Johanna homepartysäljare för... hum... vuxenleksaker..... 8-)

 

      Det finns nåt för alla smaker!

       


   Härliga, tillochmed Smaskiga glidmedel

          


        Vissa saker kunde jag bara inte förstå mig på...

                       


Den berömda rabbitén finns med i sortimentet

                    


Måste jag säga att jag tyckte det var SKITKUL?

                     



                       GOD JUL SANDRA! HA HA HA

                



Sen fick jag mig en klippning och färgning av håret.
MYCKET VÄLBEHÖVLIGT, då jag faktiskt hållt mig i sex veckor den här gången.
Men mitt hår växer. FAKTISKT! :D


Har eran dag varit lika sjukt kul som min?




Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahahahahha GEISHAKULOR!! Wiiii hoppas verkligen de är till mig Maria ;D

2010-02-08 @ 10:39:55
Postat av: Maria svarar:

hahahahahha OOOOOOM de är!!! :D Kan jag lova! HAHAHAHA

2010-02-08 @ 11:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0