enda lediga dagen.

Då var min enda lediga dag den här veckan förbi.
känns ganska trist att den är slut redan. och framför allt eftersom jag haft en sån där irriterande huvudvärk hela dagen. :/

Dagen började med presentjakt och lite alkoholinköp inför helgen. Så maaaaalin! Den här gången har jag minsann hunnit köpa! :D hahaha


Sen kom mammsen och lillebror och bjöd mig på fika i mitt eget hus! hahaha Inte klokt.
Kolla vilka fina bakelser de hade med sig!!!!

   

   


SÖTA VA?!

Sen klippte jag lillebror.. sjukt långhårig hade han hunnit bli.

Och när de väl åkt så blev det storstädning här hemma i form av allt från diskning till moppning av golv.
Känner mig lite,lite duktig. Vädrade till o med igenom lägenheten. Svinkallt var det. men nu känns löuften underbart fräsch här hemma :)


Så blev det kvällsmat. Lite smaskig thaiwok med nudlar!




Sen blev det inte mycket. Satt o hängde framför tvn, tog en dusch och hoppade i pyjamasen....
DÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ringer Frida och bjuder in på födelsedagsfika.
Så det var bara att hoppa i lite kläder igen och åka dit.
Hon vann ändå lite på lotten hon fick av mig idag. Fler paket väntar imorgon! ;P



Det var mysigt.


Men nu innan jag dör av mitt begär efter nikotin så kommer jag troligtvis hoppa i säng. Dötrött.
Men först ska jag se klart på CSI, ofcourse!


Smell you later!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0