Fredagen....

Nu, mina vänner, ska ni få veta hur jag spenderade min helg.

I Fredags var det kalas för min lille Frida!
Jocke och jag hade dagen innan jagat runt på perfekta paketen. Och jag tror vi lyckades sjukligt bra. Men ooooom det var stressande.
Ända lediga dagen på hela veckan innebar en jäkla massa stress.
Man kaaaaaan bli tokig!

Anyway..
Först var det en lång arbetsdag.
Jocke livade upp stämningen lite när han kom förbi med nybakade muffins
till oss hårt arbetande Experter :)

 


MumsFilliBabba var det ! :)


Efter stängning spurtade Erik och jag hem snabbare än snabbast och sen mötte jag upp Erik o hans vän igen och vi begav oss till Frida.
En jäkla förfest blidde det och för att citera från Fridas blogg "den avslutades på Otten"
En himla kul kväll, så nu tänker jag låta bilderna tala för sig.
Som vanligt... =)



 

                             
                                   Det sista paketet
                              ska hon minsann få leta
                                 efter... moahahaha

     

                                   

 

    

      















    Hoppas du hade en underbar kväll snuttan!





När vi väl kommit till otten och hängt in kläderna gör jag den hemska upptäckten att min mobil fattas.
HERREGUD. jag såg livet i flashback
och vi ringde taxin
Där låg den. jag pustade ut.
Taxichauffören som kom med den till mig på otten borde ha en medalj!
TACKTACKTACK


Runt halv 3 var det dags att knalla hem då arbetet väntade igen på lördag morgon.
Typiskt... eller hur!?

Hur som haver var det en JÄKLIGT bra kväll! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0