"FuckOff-Stämpeln"

Detta har varit under debatt mellan mig och en manlig vän under en tid.
Han säger gång på gång:
"Mariiiiaa,
om du skulle ta bort "FuckOff"stämpeln du har i pannan
  så kanske du faktiskt skulle ha pojkvän vid det här laget!"
Varpå konversationen brukar se ut såhär:
"Jamen inte har jag nån Fuckoff stämpel i pannan!?"
"Joo, och man kan se den på långt håll. Och när nån väl kommer fram o ska 
 prata lite med dig ser man på ögonen att du önskar att deras död kom snabbare"
" nu tar du ju fan i!! Om nån ser min fuckoffstämel skulle de säga nåt"
"TA BORT DEN"
"JAG HAR INGEN"
" TA bort den säger jag!"

Sen brukar det sluta med att jag lovar,, men sen blir konversationen densamme.
Kan det möjligt vara så att denna "Fuckoff-stämpel" är nånting 2010-talets påfund?
För jag hajjar det inte.


               


SNÄLLA
Om någon ser mig med denna stämpel i skallen får ni vänligen säga till.
För i mina ögon är den osynlig och börjar bli trött på att bli kritiserad för det!




PUSSELIPÅSK



Kommentarer
Postat av: Frida

Haha :)

2010-02-06 @ 16:24:33
URL: http://friiidaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Babe!! Du vet att du har en viss tendens till att ha ett "vill inte ha med dig att göra-uttryck" MEN det har du fått bort bra innan jag åkte tyckte jag! :) Keep it up min glada piggelin!<3<3

2010-02-07 @ 15:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0