halvledig dag.

Skulle ha varit ledig idag.
Men icke sa nicke.
Jag fick åka ner till stängning för att räkna kassan osv... lite småkonstigt

Hur som haver så har dagen i övrigt varit riktigt nice.

Johanna bjöd mig på en redig frukost imorse.!
Rostad macka
äggröra och bacon
kaffe
Det var uuuunderbart!




Sen blev det en riktig genomkörare på gymet.
Det kändes kan jag lova.
Har saknat hur huvudet bara töms på tankar och man känner
sig rensad både fysiskt och psykiskt när man går därifrån.

Och som jag sa.. jag var dödstrött!

 


Om inte Sats hade så jäklarns URUSLA tider så hade man kunnat spendera en jäkla massa mer tid där...
thats a shame.
Imorgon till exempel öppnar de kl 10 !?!?!?? va fan. vi som börjar jobba om förmiddagarna då?
Och så stänger de 9 !?!?!?! va faan igen. Jag brukar vara innanför dörren klockan 8.
Då hinner jag ju knappt dit.
i-landsproblem kanske.. men jag blir vansinnig!


Sen blidde det en nice lunch innan det var dags att dra sig till jobbet.
På onsdag är jag ledig dock!
Då skla jag tvätta först o sen blir det en likladan genomkörare!
Kommer sova som en princessa inatt =)
Nu ska jag hoppa in i duschen o bli varm
Man fryser ju häcken av sig, så kallt som det är ute.
Sen blir det kvällsmat.



Pussen på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0