jääääs!

Idag är jag upp med tuppen som vanligt. Dags att åka till jobbet om en stund.
Tänkte dela med mig av gårdagens trevligheter i lite bilder.

Det var melodifestival, scharader (stavning?) och vinmys med Lollan, Malin, John, Macce, Pelle, och korven, till o med Lawrence dök upp en stund.
Sen drog dom ut o vi gick o la oss :)

 

  

 

           


                


Och självklart blev det åtminstånde en bild då jag inte kan hålla mig längre.....




Den bjuder jag på... som vanligt.



Nu ska jag nog ta o hoppa ur morgonrocken och ta på mig lite kläder.
WorkWork.


Tjingelingen



Kommentarer
Postat av: Johanna

Någon har väldigt fint hår, Maria! :D Vem är din frisör...? (A)

2010-02-14 @ 10:48:12
URL: http://hellstromjohanna.blogg.se/
Postat av: maria svarar:

Det är en riktigt grym tjej som är min frisör. Jag tänker inte skriva namnet här. Då kommer alla springa omkring o vara lika fina i håret som mig ;D moahahah

DU ÄR BÄST!

2010-02-14 @ 11:54:13
Postat av: Maalin

Haha var det en korv med bröd Lollan försökte visa på bilden högst upp?!Måste säga Maria att du tar jämt såå grymt snygga kort med din kamera....hrmf... ;D

2010-02-15 @ 18:41:02
Postat av: Maria svarar:

hahaha jamen.. den hä'r kvällen var det ju faktiskt inte jag som höll i kameran mer än ett kort faktiskt! Denna helg är det heelt okej att skylla på Lollan! :D moahahha

2010-02-15 @ 23:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0