Lördagen

Man kan ju tro att efter fredagens bravader borde man tat lugnt?
Nej för fanders!

Jobbade till 17 och sen var det bara att rusa hem och göra sig iordning för ännu ett födelsedagsfirande!
Malin och John

Detta partajj slutade även det på Otten. usch. jag vet. 2 dagar i rad på samma ställe.... hum...
Pga att Malin ännu inte mailat över bilderna från hennes kamera.
(Som fanns med under heeeela kvällen...)
SÅ får ni nöja er att jag bjuder på pissdåliga/tråkiga bilder från min
egen kamera.

Wihuuu

                  

 

      

    
                      Dags att sola för min del? hahaha

 


Som sagt... det var alles-
BOOOOOOORING

Malin. om du läser detta.... geee mig bilderna! :D moahahaha

Tanken var inte att följa med ut. Men hur ska man kunna låta bli
att följa med detta goa gäng!?
Denna gång var jag inte hemma innan halv 4.
Hoppa i säng omedelbums.
Vaknade och trodde jag inte ens hunnit somna.
Dags att gå till jobbet igen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0