Nuuuuu så.

Nu har jag pratat med Lollan. lyssnat på musik och lagt upp iallafall några nya bilder på fejjan. Himla trevligt. Jag tycker det är ett sånt jäkla projekt att lägga upp bilder på den sajten att iböland känns det bara inte värt det :P

Detta inlägg kan jag ju börja med att berätta om vad jag gjorde igår! :)

Det var en jäkla dag asså. Full fart på jobbet. bara 3 dagar kvar tänkte jag
hela dagen.
Och jag överlevde ju den dagen med. Jobba är ganska kul när man tänker efter. :)

Efter jobbet var vi tvugna att ha nåt i magen så det blev bakad potatis på
Fröken Fräken, för att citera Johannas morfar *hämnd*



Självklart en najs Chai på maten :)

  


Smaskens!




Seeenare mina vänner.
Kom min goding o hälsade på mig.. bara 3 månader sen... :P
Och hon hade minsann paket med sig till mig! :D

Denna fina sommarklänning fick jag! :D

 Underbar urringning! :D


Sen tog vi en kopp te och tog igen 3 månader av händelser och skojjigheter :D
Somna som grisar och vaknade minst lika trött




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0