sluttokaputt

Nu är min lediga dag heeeelt slut!

Mötet gick kanonbra!
                       


Mammsen kom o plockade upp mig och vi åkte hem o gjorde Tacos.
Ni kan ju förstå hur lycklig jag var!? :D Inte ofta man äter tacos när man bor själv
Thats a shame....
Fin i håret blev hon också. Min underbara mammsing. =)


Sen var jag bara hemma o vände för att traska bort till slasken på hörnet o dra en film.
Det skulle ha varit en komedi... men jag vet i fan.



Här är trailern iallafall.
Vet att det är fel språk på texten.. men orka leta upp en med svenskt....
Hur som haver är trailern mycket roligare än själva filmen... :P

Imorgon börjar jag 13.00 hiiimla skönt.
Tänkte först att jag skulle gå o träna.. men tar nog en vilodag från gymet och plockar här hemma istället.
Börjar 13.45 på fredag. Så kan lika gärna hoppa upp tidigt o gå o träna då ju :)


NatiiNatii


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jo, jag spillde ut mitt kaffe precis. Tänkte att du inte ville känna dig så dålig själv hahaha! :P

2010-02-26 @ 13:18:31
URL: http://hellstromjohanna.blogg.se/
Postat av: maria svarar:

HAHAHAHAHAHAHAHAAH lägg aaaaaav! int esnällt att sparka på dne som ligger! ;P

2010-02-26 @ 16:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0