Söndag

Fy satans så kallt det är ute!!!!

Som ni kanske förstått av mina tidigare inlägg så var jag satans trött idag!

Imorse så mötte jag upp Erik och Jocke vid södertull och vår lille trio begav oss till expert
för att öppna upp butiken.
Trött som satan.
Men det var en bra dag. Fick bort massa papper som legat i kassan och rensade bland mina case.
Skönt att få undan det mesta innan jag slutar. =)


Efter jobbet åkte jag först hem för att städa.
Ser alltid ut som skit när man jobbat mycket under veckan...
är det bara hos mig det är så? Eler känner ni igen er med?
När det var gjort tog jag mig en rask promenad upp till mammsen där jag blivit lovad middag.

Lasagne.!
DET var inte igår. Otroligt gott!
Och i ärlighetens namn, otroligt skönt att
slippa laga mat själv! :P




Det är ju bra mycket godare än det ser ut! :D


SEN slocknade jag som en sten i mammas soffa.
Missade när Glans blåstes i blåsningen..... :(
Men det var så skönt att sova lite.

Troligtvis därför jag nu sitter vaken 10 över 1 när jag ska upp tidigt imorgon.
uschan. ÅNGEST
Nu ska jag gå o lägga mig.



Pussokraaaam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0