trötter,toker och prosit.

Den här dagen har varit lång.
Jävligt lång ärligt talat.


Började med jobb. och med tanke på att det är snoooorkallt ute hade man ingen lust att ens gå utanför dörren...!
Men iväg kom vi. Butiken öppnades i vanlig ordning och full fart blev det! tjihuuu
bara 5 dagar kvar nu..
Hur ska Frida klara sig utan mig? ;D


Efter stängning blev det att ila hem i en jäkla fart för att sedan slänga ner träningskläderna i en väska o rusa ner till gymet. Dehar som sagt usla öppettider på det stället.
Men lite mer än en timme blev det iallafall. Värt det. man sover så mycket bättre.

Passade på att köpa en ny träningsväsk med eftersom jag på något helt magiskt sätt har tappat bort min gamla...
Hur man nu gör det :P




Johanna var en jäkel idag med. Sova innan gymet!?
hahaha :D Powernap Barra!

Och så blidde det en sen kvällsmat hos Johanna.
OTROLIGT GOD köttfärsås med pasta!
4 av 5 toast!


Och ni kanske kan se varför?



Efter maten blev jag så satans trött att jag funderade på att sova
på johanns köksbord.
Dock så tog jag mig i kragen och traskade hem.
Tog en dusch och nu ligger jag i sängen och tänkte gå igenom lite mail.

       




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0