Vilken fredag! :O

Nu ska ni få höra om min uuuunderbara fredag!

Började med att jag var för slö för att gå upp till gymet. grr hatar när det blir så!
Sandra och jag mötte upp Johanna på systemet för diverse inhandling av alkohol
som ska konsumeras under helgens gång ;P

Sen fick inte Sandra följa med längre.
Johanna och jag var på ett uppdag...
Presentjakt!

Jag sa med bestämdhet att kvart över 11 skulle jag vara klar med alla mina inköp. Likt förbannat så var jag faktiskt klar! Johanna tappade hakan hon med! MOAHAHA

Jag hittade kanonbra presenter som jag nöjt placerat på golvet i köket osm bara väntar på att få packas upp! :D




Jag hann även med att handla lite kläder att ha på mig.
Stoooort plus!

        


Nya leggings med =)

       


tilsammans med detta kalassnygga armband så tror jag
att jag tillomed kan se redigt representabel ut :D




Efter vårat race på stan så skulle vi sätta oss ner på fräcka frökens.
Jag kunde ju fanders inte bete mig som vanligt utan var aaaabsolut
tvungen att slå ut Johannas HELA kopp kaffe.
Jag tyckte att hon bakom disken behövde nåt mer att göra....
Jag försökte hjälpa till. men det fick jag inte. Förståeligt....

                

Efter det blev det en rush till hem till Kajsa här hemma. Fylla på med matlåda
(fattar inte ens varför jag tog med den, hann ändå inte äta idag)
Och sen skuttade vi glada och harmoniska hem till JOhanna så jag kunde låna nåt ballt nagellack
tills imorgon med.
Det blev ett ritkigt mörklila. Som troligtvis blir rosa på mina naglar.... grr.....


Sen var det att rusa till bussen och åka till jobbet.
Väl på jobbet var det att sätta igång direkt.
Så fortlöpte dagen
Inte att värt att nämna hur den slutade. Blir bara deppig.

Kom hem efter jobbet. VÄnde i dörrn i princip och gick o handlade.
full fart.

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0