äntligen!

NU har jag gjort allting klart o kan slå ner arslet i soffan.
SKÖNT

Har sprungit ärenden på stan, o faktiskt gjort lite shopping.
En kappa, grå tjocka strumpbyxor, leggings, baslinnen, vardagströjor mm..

 

 

  



Sen var det jobb igen.
Full fart... eller inte egentligen. Ganska lugnt med folk faktiskt.
Och när vi klappat ihop butiken så åkte Frida och jag och storhandling!
Och vi var på G! :D



Frida var sugen på att köra vagnen.
Det fick hon också
Men hon var inget vidare på det......





Jag hittade " Tåååårrrta, på en torsdag"
internskämt.. jag vet att det suger att läsa om.
Men jag kunde inte låta bli!





Och sen rullade vi hemmåt igen.




Så nu har jag plockat upp alla matvaror och lagat matlåda och booorde egentligen
passat på att ta en dusch. Men så blev inte fallet.
Jag får lukta skit tills imorgonbitti :)



Btw!
Sommaren med Göran får inte sååååå höga poäng av mig.
Trodde fan att den skulle vara roligare..
Nu hoppas jag verkligen att Bruno är lite bättre :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0