back to work....

Japp. idag är jag uppe med tuppen.
har duschat o väntar på att mammsen ska komma hit o  käka frukost med mig innan det är dags att bege sig till bussen som ska ta mig till jobbet.
Full fart

Satt uppe till ganska sent och ändrade hela mitt cv och personliga brev till engelska.
Det är ju faktiskt svårare än man kan tro! :O
Men jag fick minsann till det. Och efter mycket om och men så fick jag iväg ett mail tillbaka till Leanne. och nu kan jag bara hålla tummarna. Fungerar det och sådär så har jag ett great äventyr framför mig :D
meeeen, det brukar vara när man hoppas som det inte alls går.
Sååååååååå vi låtsas inte om nånting! :P


Så kan det gå.

Imorgon åker Johanna till Egypten. satans skit vad jag är avundssjuk!
Jag vill ju med snorkla och ligga o bara lapa sol hela dagarna! gaaaaah. Måste boka en resa så snart lönen trillar in. :D


Nu ska jag göra mig iordning så jag är klar när mammsen kommer.
Tjingelingen





Hahahahaah Lollan och jag upptäcker hur kul camen kan vara :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0