Badminton och solariesol

Nu är jag hemma igen.
Nyduschad o fräsch! :) häääärliga tider


Var iväg
och spelade badminton med Jocke. Sjäääääälvklart vann jag heeela tiden! :D

                       


Sen hämtade Fridus upp och vi tog en solning.
Automaten som växlar sedlar till mynt käkade upp min 100ing.
Satans Helvetesmaskin!
Och deras journummer är alltid kul. När man väl kommer fram så "har de inte tid"
att komma förns kl 22..... va fan!?
Så de skickar hem ett laddat solkort till mig.
Tack för ingenting lixom....


Så nu har jag duschat och luktar blomma igen!
Så lagade jag matlåda till morgondagens arbete. Det blidde ett recept
av makaroner och baconsås som jag faktiskt lärt mig av mitt ex.
mumsfillibabba!

   MUMS

Jag kaaaaan laga mat. Jag är bara fasligt lat.
Även om jag är hungig så äter jag inte om jag inte orkar laga mat.
INTE bra nu när man ska bli smal och snygg inför beach2010...
8-) moahahaha. årets skämt.


MEN JUST NU förstår ni...
Så har jag laddat upp med dumlegodis och tända ljus! =)
Och neeeej, det gör ingenting. För det går jag av mig imorgon när
Frida och jag går Morgonpromenad!


Nu ger jag "sommaren med Göran" en chans!

NattiNatti

              





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0