då var vi på´t igen då!

IDag är det lördag. Känns inte som det.
Vet att min uppdatering har varit kass. Sätter mig jämt och och tänker att jag ska skriva nånting. men det står still i skallen sen iallafall. Och så är jag aningen lat med....

Har jobbat som en dåre. Fick Lönespecen igår. Då kändes det myyycket mycket bättre! Det var värt allt slit i december! Utan tvekan! :)

Sen jag skrev sist så har vi hunnit fira Jockes födelsedag! BIlderna från festen har jag fortfarande inte fått tyvärr. Men jag har bilderna från middagen på LaUva som jag och Frida bjöd på :)

  

                          





Och igååååår.
Började dagen med att Frida och jag tog en frukost på grand hotel. MYCKET mysigt!
Och skönt. Att kunna prata ut om allt. Och vilken energi jag hade hela dagen sen! :D



Mysigt va? =)

Efter
att jobbdagen kom till ända så hade vi en match i bowling beställt.
Korven Christoffer banga ur. Tööööööööööönt. SÅ det blev kilalrna mot tjejerna i rent spel.!
Jag och Frida låg bra till i första serien. Sen försvann all tur och vi went down. HARD!

 

   

 

 



Det var en trevlig kväll. Jag somnade som en sten!
Vi kanske förlorade den här matchen.. men vääänta bara!! Moahahaha!



Nu är LollanBollan hemma från Thailand! WiiieiiiIIIi!!!!! :D
Så nån kväll nu blir det bildgenomgång! :D SÅ himla skönt att ha henne hemma! ÄVen JOhanna har anlänt till Sverige efter en vecka in egypt! :D wihiiiuuuiii! Även bildgenomgång där har jag förväntningar på! :D




GRATTIDS FRIDA SOM BLIR 22 IDAG!!!!!
grattisgrattisgrattis munktergöken!






NU ska jag ta mig en dusch och senare blir det middag hos pappsen. Om jag orkar ta mig iväg. :P


Tjingelingen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0