Härliga Fredag!

Morgonen började bra!
uppe och skuttade med halvöppna ögon i säkert 30 min innan jag kände att det var dags att göra nånting. vakna till.
Jag åkte och simmade!
Det var otroligt skönt. Även om jag nu är helt slut i kroppen o har ingen aaaning om hur jag ska palla jobba :P haha
Kom dock på att en ny bikini ska inhandlas. Min ena bikini har fått fötter tydligen. Himla träligt.

Sen blev det lite mer shopping.
Beställt från Nelly.se så var jag och hämtade ut dessa idag :)
Nya skor:



Armband och Halsband:
 


Ett par "roligare" leggings med paljetter:




Så nu har jag dammsugat och grejjer här hemma.
Tänkte slå mig ner i soffan och kika på sista delen av Bruno som jag inte hann med igår
då jag somna :P

Har bunkrat upp med vindruvor, jordgubbar och ett glas coca cola =)
mumsfillibabba!






Tjillevippen sålänge!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Sååå snygga grejjer du shoppat in! älska shopping! <3

2010-01-29 @ 14:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0