Morsning korsning.

Nu har jag pysslat en hel del här hemma. Men finns fortfarande massor kvar. Skulle behöva tvätta.
men visst är det underligt att alltid när man måste tvätta så finns det inte en enda tid på en vecka!? helt sjukt.

Igår
jobbade jag som vanligt o senare mötte jag upp Lollan och Malin för lite middag på Munken. Riiiiiktigt gott!
Så blev vi introducerade för ölen Duff.
Ni vet, den Homer Simpson alltid dricker....!?
Jag kanske ligger lite efter.. men jag hade iiiingen aning om att den fanns på riktigt! :P




Köpte även med mig 2 nya filmer från jobbet.
"Sommaren med Göran" och "Bruno"
Hoppas verkligen att de är bra nu. Hört så blandade recensioner från alla :P

Vilket betyg skulle du ge dem?



Ni får höra mitt betyg senare.


Klockan ett ska jag vara på eniro för att göra nåt snabbhetstest.
SKulle ta en kvart bara, så efter det tänkte jag skutta upp på stan och köpa en ny mascara och lite tjocka strumpbyxor bland annat. Skulle behöva ett par grå. :)
Sen får vi se om jag kan få in Malin o John att ta en kopp kaffe med mig :) lite mys sådär mitt i snöstormen.


Skulle ha solat imorse. Men varken Frida eller jag kom upp. Igen. Börjar höra till vanligheten och jag gillar det INTE! uschan.
Men det får väl bli senare ikväll då kanske :) så oooom du läser det här Frida så kan du väl antingen ta och ringa mig tillbaka eller skicka ett sms?
naaaajs



Nu ska jag klä på mig och slå en bella till Malin!



HA EN ASBRA SNÖSTORMSDAG!

                                





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0