nu händer det grejjer!

Jag har verkligen inte haft nååååån som helst inspiration til att skriva i bloggen.
Lite beror väöl på att det faktiskt inte har hänt så mycket, värt att skriva om iallafall!
Skulle bara vara onödigt!


Meeeeeen,
så igår, ändrades det!
Helt plötsligt kändes det som om jag fick lite flyt!
Mitt vikariat på expert tar ju snart slut. Mathilda kommer tillbaka och troligtvis har de inte råd att ha kvar mig längre. Därför har jag börjat söka jobb!
Började med att jag såg att expert inne i stan sökte folk. Därefter satte jag mig och kikade efter jobb i Kina.
Jag vill ju så gärna åka dit!!!! Det är helt sjukt att man kan ha en sån längtan. Är ju totalt inkörd på Kina!

Fanns en del... men de flesta jobb måste man studera på en högskola för att kunna söka.. så snacka om att man kände sig nerslagen.
Men däremot hittade jag ett jobb på cypern! Kanske inte det roligaste... Men för tusan.. Det är ialafall inte Sverige.
VI får se. Skickade en intresseanmälan bara, och redan nu i morse fick jag svar från mamagern att de ville att jag skulle skicka mitt cv.
Så nu ska jag ner o slåss med tvätten i tvättstugan en gång till o sen ska jag översätta hela mitt cv och personliga brev till engelska.. o sen borde jag nog fundera över hur jag ska lyckas hyra ut min lägenhet i andra hand eller liknande. Hum.....
Jag har med andra ord inte en aning omn hur jag ska göra OM jag skulle få detta jobb.
Varför ska det alltid vara så jäkla krångligt!? :/



  Jag kan tänka mig att jobba här..!Utan tvekan! :D



jaaa.. vi får väl se hur det går....
Wish me luck!





Kommentarer
Postat av: frida

packar du ner mej :)? (och chili,rasmus o kajsa)

2010-01-13 @ 18:06:34
Postat av: Maria svarar:

Jamen herregud... vad massa övervikt jag skulle få betala! hahaha

2010-01-14 @ 00:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0