yesterday

Det blev en trevlig kväll.
 Jag och Frida, i brist på annat, korkade upp champagnflaskan som var kvar efter nyår.
Trevligt!
Sen mötte Fridas kompis upp oss och istället för vinkällarn blev det Manesa. =)
LollanBoll och hennes vän Andy kom förbi med.
Men innan 1 var kalaset slut för min del. Ska ju faktiskt jobba idag!

 

Glass åt vi med...
 






Nu ska jag dricka upp min fruktsoppa och sen blir det att dra
på sig kläderna för att överleva i denna vinterkyla och traska iväg till
bussen och åka till jobbet.
Dötrött är jag. Och ikväll ska vi fira Macke. Fullt ös.. men det blr inte mycket dricka för min del.
Jobb på söndag igen. Känner hur trött jag kommer vara då. :/
Men ibland får man offra lite =)


Tjingelingen på er. Ha en asbra lördag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0