fuckface!

Idag känns det såhär... typ..




Usch vad jag hatar den här skvallerbyttabingbång-stilen.

Behöver mina vänner, behöver mamma.... hjälp!
Gör jag ingenting åt dey här så kommer det gå åt helvete! bajs!

Tack Sandra för att du lyssnar iallafall, trots min starka tjutattack.
Helt sjukt. Jag har inte gråtit på länge.
Men nu brakade skiten loss totalt tror jag.
Så mycket frustration och besvikelse. Skönt att ha rensat bort det.
När tårarna kommit är det oftast bara en nuihelvete!-känsla jag har.
En sån där känsla man hämtar energi ifrån när man är så trött på nåt att "nu jäklar" typ...
Know what i mean!? mmm, tänkte nästan det!


ByeBye suckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0