hallelåja

Jaaaa.... nu var det ett tag sen... igen!

ska börja med att säga GRATTIS VICKY!
Du kommer att bli vansinnigt saknad! ja, det kommer du verkligen!
Men grattis till det nya,  ;)

Idag
skulle det bli en sån där bra dag. Det kändes iallafall som det när jag skutta ur sängen imorse.
Och det vaaar trevligt, ända tills jag fick se nya schemaläggningen. DÅ fick jag en klump i magen.
Känns inte rättvist.
Och jag vet inte... men det känns bara så meningslöst just nu. Står still som faan o då tappar jag glöden.
ni vet när man trampar o trampar men kommer fan ingenstans?
Ni som känner mig (ja nu använder jag den igen :P ) vet att jag är karriärshungrig.
Jag veeeet inte...
och när vi pratade om det så hajjade ingen vad syftet var eller varför det blivit så.
Säger det ingenting?

Aja. nu ska jag inte vara en bitter kärring som sitter här hemma o grinar.
Men ni vet hur det känns när klumpen ligger det.

Jag behöver nog gråta lite. jävla skitfanhelveteeeeeee!!!!!!  *@##!!)?=!!"#@!!!!!!

Imorgon ska jag fan försöka hålla uppe humöret utan tårar hela dagen!
Jajjemän!
Hörs då helt enkelt. När jag är på bra humör igen! :P


Pusssss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0