ooooj

Nu var det sådär längesen igen.
Så otroligt jäkla varmt att man har ju ingen direkt lust att sitta vid datorn och uggla. :/

Lite har jag hunnit med mellan jobbpassen iallafall :)

Jag var ute och käkade och tog en runda på trädgårn med mina kära experter. :)










Så en dag var jag, sandra och Joakim och badade vis ågelsjön. (heter det så?)

 

                    


Så firade vi pappsens 50års dag =)

 

            

           


Och inatt hade jag najs nattbesök =)
moahaha
Och idag har jag jobbat. Så sjukt trött man blir av värmen.
tur som satan att jag är ledig imorgon!  =D

Ska till polisstationen direkt på förmiddagen för att fixa nytt pass och leg.
blööööö. Sen hoppas jag på bad.


Pussssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0