schteeeek!

Vilken jäkla HÄRLIG dag att vara ledig på =)

Vicky och jag schtekte på fint på badhuset, "som de city-människor vi är"

                           

Sen skulle jag åkt o badat med gamla jobbarkompisar, men så blev det inte.
Skutta till Jocke och fick min souvenir från rhodos :D Så himla kul.. Blev en hund i doggybad och ett par kablar så jag äntligen kan koppla in högtalarna till tvn! :D WIHUUUU!

                                              

Sen gick jag och köpte sololja! Nu när jag funderat ut hur många soltimmar jag får under den här sommarn så krävs det att jag pressar o steker som aldrig förr för att kunna få nååån färg :P

                                                     
                                            nu jäklar!


Sen gick jag hem till mamma o drack kaffe o käka glass!
Kalasbra avslutning på dagen tycker jag.,
Nu är jag aptrött.
Ska lägga mig och kolla på Det regnar köttbullar. :)
Någon mer än jag som får grava sömnproblem i den här värmen?


pusspusspusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0