fullt ös hela dagen.

Idag har saxarna gått varma här hemma.
Började med Att Jocke fick sig en klippning. Passa på att ta en kopp kaffe o snacka lite skit =)
Kom tyvärr inte ihåg kameran. :/

Sen kom Ida. Hon fick bli lite ljusare =)
La bottenfärg, slingor och en toning på det. blev kalasbra! eller ja.. relativt.
Man tar det man har att jobba med. Inga direkta superprodukter...
Här kom jag iallafall ihåg kameran. :P

Före:

 


Efter:

 

Blev kanonnöjd! 5 av 5 toast! moahaha

Efter det kom mammsen med fika och vi hann snacka lite skit med henne innan hon drog sig vidare och Ida åkte hem till sitt.
Sen trillade Kusin Eric innanför dörrn och även han fick sig en klippning.
Glömde ta förebild. Men jag har iallafall efterbild.
Det är väl ändå hur snubben ser ut när han går härifrån som räknas? ;P

Eric:

 

Bättre än det troll han såg ut som när han kom.
Tror vi tog av 5 cm eller nåt :P

När han väl cyklat hem så fick jag äntligen tid att springa genom duschen.
Välbehövligt!
Sen så fick Jocke äran att bjuda på kvällsmat för klippningen :P Blev kebab.
Mumsfillibabba.
Det var jag värd. Sen kikade vi på första delen av Baksmällan 2 och sen skuttade han hem i reklampausen.
Den jäveln åker ju till solen på Kreta imorgon..... grrr. inte alls avis :P

Och nu ligger jag mätt o glad och väntar på tomten som skulle låna mitt badkar =)


Pusselbiiiiit!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0