håhååååjaja

Idag har det varit en lång dag :)
igen

Vicky och jag kämpade på med arbetet. Drog in en bra dagskassa.
Vi är ett superTeam!

Jag blev depp över nyheten om snygg-vaktens senaste ragg så därför var det okej att tröstäta en bulle. Goa Vicky vet preciiis när man behöver sötsaker ;P mohahaha Typ

       

Så i mellantiden hann vi med lite coola makeovers =)
Vickan fick ett satsan krull och mitt hår våfflade med volymtång. NOTERA VOLYMTÅNG!
ni kan ju bara tänka er vilken tid det tog....
Och när hon hade våfflat till heeela skallen på mig så blev det problem med vad vi skulle göra med afrot som satt på skallen på mig. Men det blev najs.
Eller hur!??!!?

                                 

                                  

                                 

Och lille Vickevira kände sig som en roll i Pearl Harbor. Naaajs. :D

                                 


Har nog aldrig fått så mycket komplimanger på jobbet ;)


Nu är jag dödstrött.
Tänker inte nes försöka tvätta ur alla produkter jag har i skallen. Det får Vicky göra imorrn :P
Lucky her right?


Pusssss!



Kommentarer
Postat av: vicky

snyggisar blev vi! :D Vi har haft en bra jobb-helg :)

2010-06-06 @ 19:39:01
URL: http://vickyfyhr.blogg.se/
Postat av: Maja

nämen så snygga! ;)

2010-06-07 @ 13:41:20
URL: http://majaeinarsson.blogg.se/
Postat av: Maria svarar:

Vicky: Vi blev kalassnygga! och du var minst lika fin i söndags! moahaha! Vi är ett greeeeeat team! :P



Maja: aaah, verkligen. Men du skulle se vilken jäkla teknik vi använde :P

2010-06-07 @ 22:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0