long time ago...

Nu var det ett tag sen jag skrev i bloggen...
Men nu kändes det som om jag skulle få arslet ur vagnen o ta mig lite tid.

Veeeeeet att det är strålande sol ute..
Men var tvungen att få mina räkningar betalade. :P

idag
har jag spenderat dagen ute hos mormor och morfar på landet.
Det var fasen UNDERBART att bara ligga o sola. Äta massa jordgubbar och gå barfota.
Första gången i år som jag faktiskt gör det. :P Funkar inget vidare i stan... :P



F.n vad solen har gassat på idag.!

    

Ser nog mer obekvämt än vad det varit.
Läst se och hör och bara njuuuutit.

OOOOOCH ... inte att glömma... IDAG åkte jag bussen ut till husby för första gången på säkert över 6 år! DEN NI! :D hahaha
Dagens upplevelse iallafall :)




Nu är det bäst att jag betalar mina räkningar o sen rör mig utåt solen igen.
Tänkte bjuda mamma och lillebror på kvällsmat med. Så skulle behöva kila till affären...  =)



Pusssssen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0