Nu är jag gladare igen.

Det är som jag säger.

" ilska är kortvarig galenskap "

Precis så är det.
Jag hade kort stubin under hal min uppväxt. Kunde explodera för minsta lilla.
Men pga av händelser och förändringar som skett i mitt liv har jag lärt mig att
hantera ilskan och tänka efter före.
Men även om stubinen är längre. Så exploderar jag förr eller senare.

Helt ärlig var jag klar att packa ihop och dra.
Så jävla trött på att lyssna på massa gnäll men ingenting händer.
Varken jag eller nån annan tar tag i problemen.
Och det jag hatar MEST är oärlighet.
Frågar jag om nåt så förväntar jag mig att ett ärligt svar levereras.
Gör det inte det så är inte jag the bad guy.
KOM IHÅG DET!

Jag tänker iallafall ta tag i nånting jag mått dåligt över bra länge.
Lite väl att skriva ut det i bloggen kanske. så jag låter bli.
Men jag är trött på att känna som jag gör, utan att kunna säga nånting.
its time to make a stand.
Annars är man inte bättre än de andra.

Med skräpmat i magen tänker man bättre. Tycker jag.
                                                                        
                                          

Så nu när jag är mer klartänkt tänkte jag slå på en film o gosa med katten.
Imorgon kommer lillebror hit för att spendera dagen med storasyster istället för att vara på Frita.
Det är mys.

Sov Gott lammungar!
PUSSEL



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0