premiär på Gröna Lund.

Igår var vi på Gröna Lund.
Första gången i år för min del =) Himla kul. Tycker dock att liseberg klubbar Gröna Lund anytime.
Större, roligare, och en hel del mer karuseller.
Känns som om Gröna Lund inriktar sig mer på de mindre barnen...
Meeeeeeeeen vi hade skitkul iallafall.

Jag hade inte min kamera med mig in. Utan det var Jocke som höll i kameran. Vilket var skönt. jag hade troligtvis bara tappat bort min iallafall :P

 

   























Trots vädret hade jag en jäääkla kul dag.
ÄLSKA karuseller! :)
Blev´tjenis med en liten kille i kön till insane. Han lckades skrämma upp mig rejält.
Men åkte gjorde vi. ;)


Peaaace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0