shopping

Igår var Sandra och jag på stan och kikade lite =)
Kom hem med lite smått o gott iallafall!

Shorts och solpuder från HM.





Har aldrig direkt använt det här solpudret, men nu till sommarn vill man ju ha nånting som bara "fräschar upp" :)
Och Sandra som har använt det nu ett par somrar i rad diggar det.
Nån mer som använder det? :)

Tröja från Cubus.



Ni har väl alla redan sett den.
Men jag tycker fanders att den är riktigt mysig och har lite färg.
Inte mycket färg i min garderob. Jäkla kroppskomplex! :P

Sist men inte minst lyckades jag gräva fram ett par shorts från
New Yorker.!! :D




Inte illa!
Tycker butiken har "tvivelaktig kvalité....
Men de var så billiga och bekväma så vi kör på dem :)
Lite längre med så kommer kännas att jag kan ha dem på jobbet med.
Slutar straxt innan knät.
Det blir väl ändå smafullt? Eller...? hum...



Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0