visst ja!

Kolla vad jag fick av tjejjorna :)

                            

Rosor med matchande kruka! :D

Hur gulligt är inte detta!? :D
Blev iallafall superglad.!! You rock!


Nu ska jag hoppa in i duschen och njuta av en najs inpackning.
Tror jag kör på RedKen- fresh curls idag.

Inte lika utredande känsla som kerastases inpackning. enligt mig !
Men fortafarande grymt bra.

Sen MÅSTE jag rekommendera
RedKen AntiSnap i extreme-serien!

                    

Helst seriöst har jag aldrig i mitt liv hittat nåt så underbart! O det är inte bara jag som tycker.
Fråga resten av tjejjorna på jobbet!
Jag som var sjukligt missbrukare av klippningar. (inget skämt)
Kunde klippa mig varannan vecka om det var möjligt.
Den här har gjort att topparna är fräscha o man känner sig nyklippt jämt.
Den används dagligen!
Bara ett tips sådär på en Fredag :)


Nu blire duschen!
Puss på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0