visste ni en sak?

Tänkte lista lite saker som jag kan störa ihjäl mig på.
Många som tycker sånt här bara är att "se förbi" men jag retar fan ihjäl mig.

* Människor som talar utan att tänka

* Ta reda på fakta innan man säger för mycket.

* Slå in tån i trösklar

* Snålhet och egoism

* Tjurskallighet
   
Jag vet att jag är en bra tjurare, hatar det med mig själv med!

* Folk som väääägrar erkänna sina brister

* Människor som säger
   " jaaaa, jag testade det. GUUU VAD BRA DET ÄR"
   och den ändå traskar ur butiken utan att ha köpt det.
  
Va fan lixom!? Du har ju testat skiten o gillar det!? :S

* Människor som inte svarar i telefon och inte heller ringer upp.



Det är HATAlistan. Men tuuuur för er. Så finns det även massa saker jag tycker om :)
Det finns alltså en ÄLSKAlista också! :)

Jag diggar

* människor som ber om URSÄKT när de gjort fel

* alla människor som är spontana

* folk som vågar bjuda på sig själva

* Känslan av att ha gjort ett sånt jäkla grymt köp
  
Jag kan gå o lägga mig med ett leende på läpparna

* att vara på jobbet. Jag äääääääälskar att jobba.
  
Även om man måste få klaga ibland. för trött är man. Älskar att jobba. jämt.

* Kajsa.
  
Min katt är fan min bäste vän mellan varven.

huuuu , nu är jag trött och jag ska vara på jobbet tidigt imorgon.
Hann inte klart med projektet idag. DET TAR TID
Och så ska jag hinna städa med tänkte jag innan öppning. Så skönt att ha det gjort. :)

NattiNatti mina Troll.


                     




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0