9/3 - 10

Är det bara jag som verkligen avskyr att man måste ha en rubrik till varje inlägg?

Nu
sitter jag med mitt förmiddagskaffe och filurar lite på varför inte jobbet har ringt tillbaka om startdatum...? :/
Snarast sa dom.... vore ju bra att veta lixom. Vill ju upp till sthlm nu i helgen. hum...
Sen filurar jag lite på om det är några kul pass i eftermiddag. Har tappat bort pass-schemat från gymet. Men ska dit så snart jag hållt i mig kaffet. så får kika då.
Jag viiiiilll att du kommer tillbaka till sats Johanna! :(
Det är inte lika kul att träna själv.... Och imorgon är det core igen. hum....

Jag tror att det är heeeelt tack vare mina nya hörlurar som jag kan genomlida detta :P


Vad har man mer för planer idag då?
Inga alls än.
Får se om LollanBollan hör av sig när hon slitit klart på jobbet.
Och så skulle väl Sarah komma hit o klippa sig...
Förhoppningsvis vill pappa sätta upp hyllorna så jag kan röja i kriget här hemma...

Idag är en sån dag då jag tror att jag blir kvar ett bra tag på gymet.
Känner mig sådär fundersam över allt.

Usch


Puss på er.
'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0