En liten biltripp

När jag väl lagt ifrån mig datorn tidigare så ringde pappsen
och frågade om jag inte hade lust att följa med honom och se på säng
i söderköping.
Människan som varit på jaklt efter en ny säng så länge kunde man ju inte säga nej till.
Han behöver smakråd :)

Så dit åkte vi!

Jag tyckte personligen att det var en aning dumt att ta med mig , som bara
sovit ungefär 4 timmar inatt, att testa sängar. Men jag höll mig ju iallafall vaken :)
nästan...

                        

              

Jag hittade en hyperlyxig massagefotölj som jag vill ha...
Jag fick ju en i julklapp av mamma. ¨
Men den kan inte mäta sig med denna! :D

                               

Sen blev det en fika i HagebyCentrum med.

                         

                    


Kikade in i lokalen för Salongen med.
Man ser verkligen att det går frammåt. Hade ju kunnat ta en bild. Men jag blir
så uppspelt att jag glömmer bort det... :P
Trevligt med en stud med pappsen. inte ofta man ses nu när man är stor. :P

Snart kommer lillebror hit.


Pussen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0