godistajm

Jiiiiiiasus så skönt det är att sjunka ner i soffan som en annan potatis nu.
Har styrt med det sista och nu har vi precis käkat god mat och hällt upp godiset. :)

Pappsen fick upp hyllorna. men orkade inte fixa all ombonad idag.
Så jag började pynta med en krukväxt och.. katten kajsa....
ärligt talat vet jag inte huuuur hon kom upp....



Imorgon efter gymet och en fika med Johanna så ska jag ta tag i att få upp resten av prylarna.
ääääven på de hyllorna som är i sovrummet.
Måååste ta tag i att få ut de sista kartongerna som stått där sen jag flyttade in för flera månader sen :P
Sen är det väl bara tavlor kvar i princip.
Svårt att hitta någon som man verkligen känner är rätt..

Nu ska jag sätta näven o godisskålen och glo på
chuck and larry
¨

GoKväll på er :)

              



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0