hallelåja!

Vilken effektiv dag det har varit hittills! :)

Imorse vaknade jag när Sandra stängde dörren efter sig för att bege sig till jobbet.
Då skuttade jag upp och busade lite med Kajsa innan jag satte på morgonkaffet till mig och mammsen.
När vi hällt i oss det åkte vi på Sko-jakt.
Nya arbetsskor till mamma. Vi hittade några kalasbra nere på skeppa.
Och vem stod inte där!? Frazze! haha
Huuur kul var inte det!?
Den grabben har jag inte sett på år!
Hann bara prata lite snabbt. Men ändå! Den kontakten ska tas upp igen! :D

Efter det åkte vi en runda och inhandlade diverse viktigheter.

Tog ut mig på badmintonplan!
Jag kicka ass! BIG time.
Kan bero på motståndarens träningsvärk. Men jag tror inte det... =)

                              

    

Det är iallafall hiiimla kul att spela.
Och trött blir man. Tror minsann att jag kommer ha aningen träningsvärk imorgon :P

Snart kommer pappsen och sätter upp mina hyllor och sen ser jag fram emot att Johanna kommer infinna sig med nybakta vaniljbullar! :D
Planen var ju att hinna med gymet idag med... men kan ju lika gärna ta det imorgon förmiddag...
egentligen.
Om jag går en riktigt lån promenad så tror jag nog att jag kommer kunna sova ordentligt.
Möjligt att jag ringer pille så han får gå med :) Bara han som vill promenera i den här kylan tror jag.

Nae. Nu ska jag inte sitta här o fläska. Upp o hoppa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0