himla tidomställning.

Det var ju otroligt onödigt att få för sig att gå ut igår! :P
En timme förlorad så vi stannade på manesa med Niclas.
träffade Jenny och Josefina. Skönt att bli lite uppdaterad. :)
Själövklart var kameran framme. men kom vi ihåg det på Manesa? Neeee.
Sandra och jag är riktigt dåliga på att dra fram kameran! Men här hemma går det bra! :)

 

            

     

          

           





Så snygga var vi igår kväll iallafall.
Moahahhaa-.


Idag ska Johanna bjuda på en redig söndagsmiddag.
Otroligt mysigt. med tanke på att man inte får sån mat längre.
Tror inte jag ätit en ordentlig söndagsmiddag, (läs: Stek) sen jag bodde hemma
eller nåt. Gott ska det bli iallafall. Längtar redan! :)

Men först en kaffe här hos mig.
Tur att mammsen kom förbi med lite fikabröd innan. Måste dock köpa kaffe.
Får bli att springa till affären.

Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0