Ikeashopping

Det är söndag..
Och det är skitkallt....

Imorse plockade mamma upp mig och Sandra för att åka raka vägen till Ikea.
Idag blev det minsann gjort.
Hyllorna som jag pratat om att jag ska ha ända sen jag flyttade in har nu
blivit mina :)

Hittade lite annat smått och gott. Ljus, blommor, matlådor blablabla.
Jaa ni vet ju hur det är. man går där o slökikar o då hittar man massa kul,
onödigt visst, men kul, saker att köpa med sig när "man ändå är där".

Stannade på vägen hem och käkade. Smaskens!

Sen när vi väl var hemma igen slog både Sandrew och jag ihop i soffan.
Så sjuuuuuukt trötta.
Sen åkte hon hem till landet och jag fick besök av pappsen som satte upp mina hyllor.
Eller ja.. de 2 hyllor som ska vara i sovrummet.
Sen tog skruven slut.... :S
Grrrrr
Så resten av dem ska sättas upp imorgon. :P


Sovrummet
Vet att tapeten ser rosa ut på bilden...



De 2 som sitter uppe provisoriskt i vardagsrummet



                

Det här kommer bli kanoners när det väl blir klart! :)


Nu ska jag sätta mig o fixa naglarna lite och se klart på
Catch me if you can. Den är ju riktigt bra =)



Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0