its friday!

Hujedamig!
Idag började jag med att slappa framför tvn med morgonkaffet.
Sen gick jag o la mig och läste. Mycket skönt!

Sen var det att skutta iväg till Johanna.
Och hon bjöd på hemmagjorda vaniljbullar! MUMS!
Jag öööönskar att jag kunde baka sådär.
KAN kan jag nog. men orka eller hitta energi? nääää... :)

Vi lyssnade på en jäkla massa härlig musik och JOhanna pillade loss på
systemkameran. Skulle vilja ha en header till bloggen.
Men för att kunna få en grym header, behös grymma - uppdaterade, bilder =)

                      

                      

                      


Fick lite energi uppladdad så jag orkade traska till gymet.
 
Så efter nån timme eller två sa jag hej då till Johanna och rörde mig mot Sats.

                       


Full fart!
Gick kanoners. Mp3n på högsta volym o sen var det bara att fokusera.
Så skönt att rensa tankarna och bara svettas!
Yeah!

btw Johanna. Jag vill ha receptet på bullarna! O huuur du lyckas skruva dom sådär snyggt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0