jajjamensan!

Nu tycker jag att jag har uppdaterat det mest händelsefulla som skett de senaste dagarna.
Vet.. det är inte speciellt mycket.
Men såna veckor finns. DÅ det inte händer ett skit.
 Vanligast så inträffar nog dessa veckor för människor som bor i Norrköping...
Blöööö.
Det enda jag inte hade bildbevis på och som jag glömde skriva var Badmintonmatchen.
Håller liv i det där. en gång i veckan. Good shit.
kan rekomendera samtliga att spela någon gång ibland. bättre träning än man tror! :)


Jag ska upp tidigt för långpromenad med Johanna innan frukost.
SÅ jag borde gå o lägga mig nu.,,
Men måååste bara läsa i boken jag påbörjat!


                             


ujjejuj så bra den är!


BTW! Innan jag går och lägger mig så måste jag säga hur glad jag var när jag loggade in och såg att det faktiskt är människor som kommenterar numera.
UNDERBART
MEEEER av den varan tack! :D

Dröm sött lammungar!


                        



Kommentarer
Postat av: djustd

sv:tack, det samma! :)

2010-03-19 @ 07:30:38
URL: http://djustd.blogg.se/
Postat av: jocke

Haha sooft maria .. Det eju fåret shane ju eller vad det heter som går på barn kanalen ju :P hehe ett litet soofft får ju hehe :P

2010-07-17 @ 14:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0