LaLaLaLaLa...

Vilken härlig dag verkligen!
Känner mig sådär skitlycklig!!! :D

Kom hem från gymet, vilket var ren tortyr idag. Har en sån där satans träningsvärk.
Så inte kontigt att jag saknade min väns puschande ord. För motivationen var inte på topp.

                                  

Sen Kom Sandra syster Vickan hit för en klippning.
Som vanligt glömde jag att jag ägde en kamera.. Men det blev bra! Ni får helt enkelt ta mitt ord på det =)¨
Sen satt vi o snacka lite allmänt skit innan hon skuttade över till sin kompis o käka glass :)

Så nu sitter jag här. Väntar på att Johanna kommer in till stan och kan gå strömmenrundan med mig så jag kan bli av med den här träningsvärken. Eller iallafall att den ger med sig lite.
Sen funderar jag på att gå o sola. Det hann ju inte Sandra och jag med sist innan drinkkvällen på manesa. =)
Men brun behöver jag bli. Ser litegrann ut som ett spöke...

Tur att humöret är på topp iallafall !
Får se vad jag hittar på nu.. står still i skallen och jag har inget förslag till mig själv alls...
hum...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0