Måndag

Det var en bra dag.

Mötte upp Lollan för en stooooor kopp chai på Weynes :)

                  

Det var riktigt mysigt. Inte pratat med LollanBollan på länge.,
Man måste catcha up mellan varven. Det tycker jag att vi gjorde ! :)

Sen skuttade jag ner till Johanna igen.
Blev efter en stund, kaffe även där . Vi har stora planer på g :)
Vill så himla gärna bara flytta. Nu.. helst igår

                                     


När jag kom hem kikade Sandra och jag på "Håkans bar"
VIlka jäkla stolpskott de fått tag i.. inte ksulle man gå dit för att spana på
bartenders iallafall! uschan!
Och wazzup med att allting låter så otroligt fejkat!? Varje sak folk säger låter så otroligt
inövat. Som repliker.
Nae, det programet får inga höga betyg av mig inte!

Men det får dagens kvällsmat! :)
Nudlar och wok.
MUMS

                   


Kanske inte ser lika gott ut som det var.. men hur som haver.


Nu blir det Petra Medes show. :)


Pussokraaam!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0